hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby: Nur Aini Khairina
ya Allah bosannya dekat sekolah !!!
Assalamualaikum , dah lama saya tak update blog saya nie . blog saya nie sedikit berhabuk so kalau nak tengok blog saya jangan lupe bawak tisu , takut terbesin :P heheh . okay saya baru sahaja selesai exam Pmr'11 peperiksaaan tu bermula 4/10/11 sampai 10/11/11 . lama kan? anyway saya dah habis exam PMR !!










------------------------------------------------------------------------------------------------------


berhenti cakap pasal Pmr'11 . sekarang nak cakap pasal sekolah .


tadi aku pergi sekolah tu pun terpaksa sebab nak pulangkan buku teks sekolah . lepas pulang buku teks aku dengan budak-2 form 3 bukak kedai kopi , geng aku baca novel lah ape lagi nak buat kan ? lepas lepak-2 kene masuk surau .
------------------------------------------------------------------------------------------------------


masuk surau cikgu ade buat aktiviti tapi aku tak join pun . time tuh perasaan aku tuhan jew tahu . betapa BOSANnye aku !! 
*tak percaya tengok gamba nie*


muka bosan kan ? HAHAHA. cukup untuk hari nie . Assalamualaikum :)

Labels: ,


|